Молодіжне телебачення: поки що вакуум

Молодіжне телебачення: поки що вакуум 

 

Телебачення - це особливий вид ЗМІ і надзвичайно впливовий соціальний інститут. Не секрет, що люди, особливо жителі міст, значну частину вільного часу проводять перед телеекранами. Гіпнотизуюча дія цього різновиду ЗМІ незаперечна. Тому особливого значення набуває зміст і якість телепередач, які б не тільки містити в собі вичерпну інформацію про події в країні і світі, а й виконувати виховну, естетичну функції.

Збагачувати духовно. Це в першу чергу стосується молоді.

Телебачення має формувати особистість молодої людини, допомагати їй орієнтуватися в складних життєвих процесах. Проте поки що воно своїх функцій не виконує. На сьогоднішній день телебачення пропонує нам те, що й домогосподаркам - серіали, ток-шоу, реаліті-шоу, знову серіали і шоу. Сіро, одноманітно, ні для розуму, ні для душі. Молодіжна, так само, як і дитяча, аудиторія, ним ігнорується. Зі свого боку молодь відповідає телебаченню тією ж монетою, усе більше й більше ігноруючи його, бо не знаходить на екрані нічого цікавого для себе.

На проблему молодь - телебачення можна подивитися ще й з іншого боку. Молодіжне телебачення має відповідати запитам молоді. Проте цього не спостерігається. В телеефірі брак нових ідей, тем, сюжетів, проблем, які хвилюють молоде покоління, співзвучні його інтересам. А хто краще від молоді знає, що їй насправді цікаво й потрібно? Водночас пробитися на телебачення молодим талантам дуже складно. І, навіть пробившись, більшість так і не отримує можливості для реалізації власних нестандартних проектів.

Будемо сподіватися, що в майбутньому з приходом молодих креативних спеціалістів на ТБ ситуація зміниться, з'являться нові програми, а можливо і канали.

 

Галина Петренко

Студентський інформаційний часопис «СІЧ»

Експериментальний випуск студентів ІІ курсу

Інституту філології та масових комунікацій

Університету «Україна»

2011

автор: Галина Петренко

видання: Студентський інформаційний часопис «СІЧ», Eкспериментальний випуск студентів ІІ курсу Інституту філології та масових комунікацій Університету «Україна», час видання: 2011


15/07/2011