«Зірка+Зірка-2», або яке щастя для чоловіка знайти свою жінку

«ЗІРКА+ЗІРКА-2», або ЯКЕ ЩАСТЯ ДЛЯ ЧОЛОВІКА ЗНАЙТИ СВОЮ ЖІНКУ

 

1 березня, 2011

Ніна ГОЛОВЧЕНКО, для «Трибуни України».

 

У передчутті весни й традиційних для наших теренів свят хотілося на тлі останнього сліпучо-білого іскристого снігу, попри нахабно-міцненькі тривалі морози, насититися легкими гарними емоціями, аби поділитися ними з усіма, кого любиш.

Надвечір’я понеділка не спонукало до перегляду театральних вистав чи посиденьок у кав’ярні. Мусила обмежитися переглядом телепрограм, на каналі «1+1» якраз розпочиналося шоу «Зірка+зірка-2». Задум програми не змінився: учасники цього співочого шоу є певним еклектичним російсько-українсько-норвезьким міксом із кіноакторів (Сергій Горобченко, Андрій Соколов, Денис Рожков, Оскар Кучера), артистів шоу-бізнесу (Кирило Андрєєв, Віталій Козловський, Анастасія Стоцкая), акторів розмовного жанру (Олена Воробей, Тетяна Лазарєва), вітчизняного андеграунду (Фагот, Каша Сальцова), таки зірок (Олександр Рибак, Леонід Агутін) та інших.

Найцікавіше у перших двох ефірах виявили себе російські хлопці-актори та молоді українські дівчата-співачки, які ще не призвичаїлися до формату телешоу як до власної кухні: Каша Сальцова, Лама і Надя Дорофєєва.

Каша Сальцова, солістка групи «Крихітка» (раніше – «Крихітка Цахес»), на першому ефірі викликала бурю негативних емоцій у журі через неартистичну поведінка на сцені, невміння працювати в дуеті. Однак, удруге вони з Андрієм Соколовим виконували хіт М. Таривердієва «Я спросил у ясеня…», причому кожен із артистів інтерпретував цей романс по-своєму: Андрій співав «про чистоту людських взаємин», Каша Сальцова додала до цього смислу ще й екологічну складову. До того ж, її дивна сукня асоціювалася з героїнею фільму Ренати Литвинової «Богиня», і це поглибило відчуття трагізму й чистоти створеного нею образу. І глядачів, і суддів дівчина вразила оригінальним тембром свого голосу.

А я собі подумала: дійсно, як вчить життя останнім часом, ніколи не говори «ніколи». Колись солістка гурту «Крихітка Цахес» з епатажним псевдо «Каша Сальцова» коментувала у прямому ефірі на радіо назву групи. Й говорила приблизно таке: «Ой, ми не знали, називаючись так, що Цахес – це потвора. Я не читала цього твору Е.Т.А. Гофмана. Прошу глядачів не асоціювати мене з героєм цієї казки німецького письменника». Вражена рівнем інтелекту вітчизняного андеграунду, я років із п’ять просто не могла чути це ім’я. Пізніше гурт змінив назву на просто «Крихітка». І нині мені, пересічному глядачеві, приємно погодитися і з Вєркою Сердючкою, і з Лаймою Вайкуле: і голос неповторний, і смисли в інтерпретації глибокі.

До речі, журі шоу практично те саме: нордично витримана Лайма Вайкуле, провінційно-гумористична Вєрка Сердючка, жорстко-іронічний Потап. Четвертий суддя кожного ефіру інший, але з числа колишніх учасників шоу: Олександр Буйнов, Ігор Вернік.

Оригінально вирішено цього разу тему ведучих: на сцені працює незмінний Юрій Горбунов, в арт-кав’ярні – найкреативніша пара минулого сезону: Василіса Фролова та Іван Дорн.

Передчуття свят, формат розважального шоу обумовлював очікування шоу гарних жінок. Отут режисери та продюсери телепроекту або вирішили познущатися над глядачем, або додали певного драматизму програмі та свідомо розширили спектр емоцій у глядача.

Спантеличила поява на сцені Лесі Железняк – російської актриси, виконавиці примітивно-смішних вторинних ролей у телесеріалах. Для провінційних українців це – «звєзда»?.. І красуня?… Додала куті меду (чи ложку дьогтю) і Дана Борисова: її тупуваті вередливі коментарі викликали нудоту та бажання переключитися на інший канал. «Наївся» вже телеглядач і оголених сідниць, і мережаної спідньої білизни крупним планом, що їх хворобливо-нав’язливо демонструють від ефіру до ефіру Седакова, Полякова…

Хочеться, щоб жінка навіть у розважальних шоу була «умной девочкой», як Каша Сальцова, гарнюсінькою та щиро-наївною, як Катя Кузнєцова, іронічною, як Тетяна Лазарєва, парадоксальною, як «Не-ангели», уміла співати як Анастасія Стоцкая, була трішечки примхливою, як Лама…

Словом, у Ліни Костенко це звучить як «Єва і Ліліт в одній особі», у популярному брутальному чоловівічому тості – як бажання бачити в коханій «Реальну жінку і Музу водночас».

Кому ж із чоловіків, учасників шоу «Зірка+зірка-2», у цьому сенсі пощастило найбільше? Мабуть, Віктору Логінову. Мужньо, фахово, з гумором він відпрацьовував усі сценічні номери в першому та другому ефірах із Анною Седаковою. Але заспівав він нарешті тільки наприкінці останнього ефіру, коли шляхом скандальних конфліктів та маніпуляцій його партнеркою стала молода співачка Надя Дорофеєва. Під час виконання пісні «Вахтёрам» (групи «Бумбокс») про сум’яття несподіваного й сильного почуття кохання ми побачили в образі Віктора і щирі журливі емоції, й сильного спражнього чоловіка:

…Я помню: белые обои, черная посуда,

Нас в хрущёвке двое, кто мы и откуда?

Задвигаем шторы, кофеек, плюшки стынут,

Объясните теперь нам, вахтёры,

Почему я на ней так сдвинут?..

Як важливо все ж таки для чоловіка – знайти свою жінку…

автор: Ніна ГОЛОВЧЕНКО

видання: Інтернет-видання «Трибуна України», час видання: 2011

адреса видання: http://ukrtribune.org.ua/


04/03/2011