- Рубрики
- Усі
- Дистанційне навчання
- Духовність
- Культура
- Наука
- Постаті
- Про президента
- Про Університет
- Проблеми освіти
- Проблеми студентів з інвалідністю
- Рідна мова
- Розвиток особистості
- Статті Президента
- Цінуймо, знаймо і любімо українське
-
26/06/2015 Переваги та проблеми дистанційної освіти
Нині надзвичайно популярним у світі та Україні стає дистанційне навчання. Чи може така форма навчання сформувати повноцінного фахівця? Чи всі спеціальності можна опанувати дистанційно? Чи мають українські ВНЗ достатній потенціал для забезпечення дистанційного навчання? Про ці та інші проблеми говоримо зі студенткою дистанційної форми навчання Андріаною Годван та директором Інституту відкритої освіти Університету «Україна» Оленою Майбородою.
автор: Ніна ГОЛОВЧЕНКО
час видання: 2015
-
17/10/2014 Монолог абітурієнтки... або діалог із сином
Егор, ты бы как хотел сказать в классе: мама учится на экономическом или на юридическом факультете в Университете «Украина»?!
час видання: 2014
-
31/01/2012 Дистанційне навчання у вищій освіті людей з особливими потребами
Однією з характеристик розвинутої держави є соціальне благополуччя тих категорій населення, які потребують особливої уваги та піклування. Безперечно, вагому частину з них становлять люди з фізичними обмеженнями, інваліди. Як свідчить статистика Міністерства охорони здоров'я, в Україні проживає понад 2,5 млн. інвалідів, 60 % із них становлять інваліди від загальних захворювань, 15 % – інваліди війни, 10 % – інваліди з дитинства та діти-інваліди до 16 років і 3 % – інваліди чорнобильці.
автор: Рокосовик Н.В.
видання: Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: 36. наукових праць. – К.: Університет "Україна", 2004. – 448 с., час видання: 2004
-
12/08/2011 Проблематика методозабезпечення при дистанційному навчанні засобами Інтернет-комунікацій
У статті представлена проблематика інноваційних технологій навчання, зокрема дистанційного, як одного із провідних у вищій школі, яка має таку специфіку, як навчання студентства з особливими потребами. Розглянута можливість впровадження навчальних програм та методичних рекомендацій (на прикладі керівництва магістерськими роботами) з розподілом частини годин на очні та інтернет-консультації.
автор: Євгенія Базика, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології та корекційної освіти Миколаївського міжрегіонального інституту Університету "Україна"
видання: Український науковий журнал "Освіта регіону. Політологія. Психологія. Соціальні комунікації", №2-3, 2011, час видання: 2011
адреса видання: http://www.social-science.com.ua/
-
05/04/2011 Університет «Україна»: Інформаційно-комунікаційні технології – це ще одна мова навчання, якою має оволодіти кожен викладач
В Інституті педагогіки Національної академії педагогічних наук України відбувся методологічний семінар «Інформаційно-комунікаційні технології навчання: стратегія розвитку й досвід упровадження». Цей захід мав на меті узагальнити напрацьований досвід, визначити нагальні завдання, накреслити перспективи комплексного та системного впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах різного рівня і типу. В роботі семінару взяли участь також провідні вчені Університету «Україна».
автор: Ніна Головченко
видання: Інтернет-видання «Трибуна України», час видання: 2011
адреса видання: http://ukrtribune.org.ua
-
19/01/2011 В’ячеслав ПОДИРЯКО: В українській освіті гряде "цифрова революція" - планується запровадити програму відеолекцій в Інтернеті для студентів
Значним фактором виведення нашої освіти на якісно новий рівень і покращення підготовки висококваліфікованих спеціалістів є не тільки комп’ютеризація навчального процесу, а й упровадження інтернет-технологій, створення корпоративних мереж, до яких повною мірою можна віднести відеолекції, що дозволяють у реальному часі виконувати значне поліпшення учбового процесу.
автор: Ігор Олександров
час видання: 2011
-
14/06/2010 Вищу освіту можна здобути й у Володарці День відкритих дверей — щодня
Кажуть, щоб повірити, потрібно бачити. Саме цього домагалися організатори Дня відкритих дверей, що відбувся у суботу, 9 червня, у приміщенні загальноосвітньої школи № 1, де розміщено локальний центр дистанційного навчання Університету «Україна». Того дня сюди завітали учні шкіл, працівники підприємств та установ Володарщини.
автор: С. Бойко
видання: Газета «Голос Володарщини», 23.06.2007, час видання: 2007
-
14/06/2010 Дистанційне навчання — якісна вища освіта. Не студент іде до вищого навчального закладу, а вищий навчальний заклад іде до студента
Уже звичним стало бачити на вулицях нашого селища юнаків і дівчат, чи й людей старшого віку, із симпатичними кейсами з логотипом Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна». Цей навчальний заклад у володарчан і жителів сусідніх із нами районів користується все зростаючою популярністю. Помітно більшає бажаючих навчатися у Володарському локальному центрі дистанційного навчання Університету «Україна», що свідчить про його перспективність.
автор: С. Зінов'єва
видання: Газета «Голос Володарщини» №7, 26 січня 2008 року, час видання: 2008
-
14/06/2010 Народження міжнародного університету
Не за горами той день, коли тисячі наших юних земляків, долаючи тремтіння у колінах, вперше переступлять поріг вищого навчального закладу в новій іпостасі - іпостасі студента. Однак чимало вчорашніх випускників шкіл, проваливши вступні іспити, залишилися за бортом студентського життя. Ця інформація має їх зацікавити.
видання: Газета «Земля черкаська» №34, серпень 2004, час видання: 2004
-
14/06/2010 Перші іспити у місцевих студентів
Більше, ніж півроку у Володарці працює локальний центр дистанційного навчання Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна». Сьогодні тут на трьох факультетах, а саме, бухгалтерський облік, фінанси й діловодство, навчаються 44 студенти-першокурсники. Того дня, коли побував у місцевій загальноосвітній школі № 1, де працює Центр, студенти факультету «Бухгалтерський облік» складали іспити з філософії, й з деякими мав розмову про їх бачення переваг такої форми навчання над іншими, побажання бажаючим теж прийти сюди здобути вищу освіту. Окремо на цю тему висловилися й педагоги освітнього закладу.
автор: С. Бойко
видання: Газета «Голос Володарщини» 3 квітня 2007 року, час видання: 2007
-
14/06/2010 Розроблення дистанційних навчальних курсів із комп'ютерного еколого-економічного моніторингу
Основна задача системи для розробки навчальних курсів із комп'ютерного еколого-економічного моніторингу - надати викладачу можливість оформляти теоретичний матеріал, формувати лекції і тести, а студенту зручний інтерфейс для одержання знань і проходження тестування.
автор: В.Г. Сліпченко, В.А. Барановський, В.Р. Білас та ін.; За заг. ред. В.Г. Сліпченка
видання: Моніторинг та прогнозування генетичного ризику в Україні (матеріали наукових досліджень за програмою «Граніт» 2003 року) / В.Г. Сліпченко, В.А. Барановський, В.Р. Білас та ін.; За заг. ред. В.Г. Сліпченка. – К.: ІВЦ «Видавництво «Політехніка», 2005.– 200, час видання: 2005
-
14/06/2010 У 2009-ому у Володарському локальному центрі Університету «Україна» перший випуск
Непомітно збігає час. Здається, ще вчора сталася у нас добра подія — у Володарці було відкрито локальний центр дистанційного навчання Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна». А вже незабаром — у лютому 2009 року — в ЛЦДН перший випуск.
автор: С. Зінов'єва
видання: Газета «Голос Володарщини», 23 грудня 2008 року, час видання: 2008
-
14/06/2010 У Володарці здобувають фахову освіту
Рік тому на базі Володарської загальноосвітньої школи №1 було створено Володарський локальний центр дистанційного навчання Університету «Україна», місією якого є якісна і доступна вища освіта для людей, котрі прагнуть повної особистісної самореалізації на користь суспільства.
автор: Людмила Короленко
видання: Газета «Копійка», 6 березня 2008 року, час видання: 2008
-
14/06/2010 Вищу освіту можна здобути... у Володарці
Минулої суботи у приміщенні школи № 1 селища розпочалося навчання в локальному центрі дистанційного навчання Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна». Отож віднині вищу освіту можна здобути безпосередньо у Володарці.
автор: О. Вертій
видання: Голос Володарщини №5(10231) 20 січня 2007 року, час видання: 2007
-
14/06/2010 Вищу освіту можна здобути у Володарці. На дорогу час не гай. Вчися поруч, поспішай!
Півроку тому на базі Володарської загальноосвітньої школи №1 було започатковано локальний центр дистанційного навчання Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна». Загалом сам вищий навчальний заклад був створений в Україні 1999 року й до сьогодні його локальні центри розміщені майже в усіх областях країни, що засвідчує перспективу даної форми навчання й на майбутнє. Мій співрозмовник — керівник місцевого ЛЦДН В.В. ПІЛЬГАНЧУК.
автор: С. Бойко
видання: Газета «Голос Володарщини» 5 червня 2007 року, час видання: 2007
-
27/04/2010 Дистанційна освіта як форма навчання студентів із особливими потребами
Проблема інвалідності для України набула особливого значення. Нині в Україні налічується понад 150 тисяч дітей інвалідів віком до 16 років, із яких діти віком до 6 років становлять 22%, від 7 до 15 років - 75%. Щорічно загальна кількість інвалідів в Україні збільшується на 200 тисяч осіб.
автор: Волошко Л.Б.
видання: Актуальні проблеми навчання та виховання людей із особливими потребами: 36. наукових праць. - К.: Університет "Україна", 2004.- 448 с., час видання: 2004
-
06/04/2010 Деякі методологічні аспекти впровадження дистанційної освіти в Україні
Дистанційне навчання (Distance Learning Distance Education) - це така форма організації освітнього процесу, основою якої є самостійна робота людини, що навчається. Це дає змогу навчатися у зручний для людини час та у віддаленому від викладача місці (тому дистанційне). Названий тип навчання дає можливість отримати освіту широкому колу людей, які мають певні обмеження з тим, щоб вчитися очно: йдеться про працюючих, військовиків строкової служби, інвалідів, в'язнів та ін. Значна кількість людей має вікові обмеження, через що цю форму навчання інколи називають освітою дорослих (adult education).
автор: Брустінов В.М., Янушевський В.Г.
видання: Актуальні проблеми навчання та виховання людей із особливими потребами: 36. наукових праць. - К.: Університет "Україна", 2004.- 448 с., час видання: 2010
-
04/03/2010 ‘Ukraine’ Open University: Its prospects in distance education development
The genesis, initiation, and expansion of distance education at the Ukraine Open International University for Human Development, located in Kyiv, will be examined in this case study, starting with a brief look at the positive changes taking place in Ukraine's traditional educational system, as well as recent developments in the country's distance education (DE) system. To help readers understand the University's development from an insider's perspective, societal factors that currently influence its inter- and extra-institutional environment will also be examined. Next, the history, organizational structure, institutional activities, and background of the Ukraine Open International University for Human Development, along with the reasons driving the University's dual mode activities - both traditional and distance education - will be briefly analyzed. Included in this analysis is a summary of the challenges surrounding the application of both traditional and distance education models
автор: Bohdan Shunevych
-
18/02/2010 Мета – вища світа
Хто не мріє про здобуття вищої освіти? Але чи всі досягають наміченого? На жаль, далеко не всі. На заваді різні обставини - як об’єктивні, так і суб’єктивні. Тож спроби освітян наблизити гарну мрію ще до ширшого кола людей можна лише вітати. Дистанційна форма навчання загалом позитивно сприймається не тільки потенційними претендентами на диплом, а й громадською думкою.
автор: Віктор Легун, завідуючий Криворізьким навчально-консультаційним пунктом
видання: Газета «Університет «Україна», №5, 2008, час видання: 2008
-
18/02/2010 Дистанційне навчання: особливості і переваги
В кінці 20-го століття з'явився і набирає силу процес, за якого знання ідуть до людини. Ця технологія допускає організацію навчального процесу на відстані від навчального закладу. І тому термін дистанційне навчання (ДН) широко впровадився у практику багатьох ВНЗ. При цьому немає значення, яким шляхом знання приходять до користувача.
автор: Оксана Дринь, студентка IV курсу (спеціальність "Документознавство та інформаційна діяльність")
видання: Газета «Університет «Україна», № 11-12, 2004, час видання: 2004
-
18/02/2010 Інформаційні технології в освіті
У статті розглядаються і порівнюються можливі підходи до реалізації відкритого дистанційного навчання і даються рекомендації щодо доцільності вибору одного з них для України.
автор: Анатолій Петренко, завідувач кафедри інформатизації та програмного забезпечення
видання: Газета «Університет «Україна», № 6, 2001, час видання: 2001
-
18/02/2010 "Україна" подбає про горян. У Верховині відкриють філію класичного столичного ВУЗу
У тому, що освіта корисна, сьогодні не сумнівається вже ніхто. Навпаки, всі намагаються зробити її загальнодоступною. Всюди одна за одною впроваджуються новітні технології. Так, окрім найбільш відомих денного і заочного навчання, всім бажаючим пропонується тепер ще й дистанційне. Нове, і для багатьох незвичне, воно разом з тим виявилось настільки зручним і універсальним, що здобути вищу освіту незабаром можна буде навіть безпосередньо у Верховині.
автор: Оксана Коляда, начальник управління стратегії економічного розвитку ВМУРоЛ "Україна"
час видання: 2005
-
18/02/2010 Нa основі педагогічного експерименту
На виконання спільного наказу Міністерства освіти і науки та Академії педагогічних наук України № 432/36 від 02.07.2003 р. «Про проведення Педагогічного експерименту з дистанційної форми навчання в регіонах України» та наказу Міністерства освіти і науки України N 390 від 30.06.2005 р. «Про продовження педагогічного експерименту з дистанційної форми навчання» Університет «Україна» продовжив виконання заходів щодо розгортання мережі дистанційного навчання та організації навчально-виховного процесу.
автор: Володимир Колосов, проректор університету з навчальної роботи
видання: Газета «Університет «Україна», № 5-6, 2006, час видання: 2006
-
18/02/2010 Засобами дистанційного навчання
Конституції усіх країн світу передбачають право людини на освіту. Мають це право і люди, котрі позбавлені волі. Не секрет, що нині відбувається реформування кримінально-виконавчої системи, яке спрямовано передусім на її соціальну переорієнтацію з урахуванням міжнародного досвіду, принципів гуманізму, законності, демократизму, диференційованого та індивідуального виховного впливу на засудженого. З цією метою Департамент з питань виконання покарань вніс ряд результативних поправок до Кримінально-трудового кодексу. Кабінет Міністрів України, зі свого боку, підписав постанову № 167 від 15 лютого 2002 року, суть якої — затвердження Програми подальшого реформування та державної підтримки кримінально-виконавчої системи на 2002-2005 роки.
автор: Світлана Рубашова, викладач відділення довузівської підготовки
видання: Газета «Університет «Україна», №6, 2002, час видання: 2002
-
30/11/2002 Дистанційне навчання - данина моді чи необхідність сьогодення?
автор: Володимир Бажан, заступник начальника відділу методичної роботи з дистанційного навчання
видання: Газета «Університет «Україна», № 7, 2003, час видання: 2003