Студенти коледжу – майбутні журналісти взяли участь у черговому засіданні Тернопільського прес-клубу. Там відбувся тренінг для редакторів, комерційних директорів та керівників відділів реклами районних газет області в рамках програми реформування комунальних ЗМІ шляхом роздержавлення.
Цього разу студенти детально вивчали юридичні аспекти реалізації відповідного Закону України, особливості управління майном комунального медіа, придбання майна співвласниками, розподіл майнових часток, розглянули складні випадки та форс-мажорні обставини, що можуть виникнути у процесі реформування. Тренінг проводив Олександр Лютий – медіаюрист Інституту розвитку регіональної преси.
Борис Родієвський – провідний тренер Інституту розвитку регіональної преси, засновник РА «Агентство газетної реклами», поділився досвідом організації роботи рекламної служби в умовах ринкової економіки. Студенти проаналізували роботу рекламних служб, приклади роботи рекламних служб успішних медіапідприємств, їх структуру, а також варіанти активізації продажів реклами.
Проект «Реформа роздержавлення комунальних друкованих ЗМІ у Тернопільській області» реалізовується Тернопільським прес-клубом у партнерстві з Тернопільською обласною державною адміністрацією за підтримки програми «Український Медійний Проект (У-Медіа). Методичну допомогу надає Тернопільський коледж Університету «Україна».